miercuri, 10 februarie 2016

Exist si asta imi ocupa tot timpul.

CE NU IUBESC EU: Nu iubesc profitorii. Nu iubesc pe cei ce iubesc banii. Nu iubesc pe cei ce iubesc exteriorul. Nu iubesc pe cei care jignesc persoanele slabe. Nu iubesc pe cei care iubesc sa faca rau celor din jur. CE IUBESC EU: Iubesc pe cei care stiu sa iubeasca. Iubesc pe cei care nu fac diferente. Iubesc pe cei care stiu ce inseamna sa versi o lacrima. Iubesc pe cei care iubesc mai mult decat sunt iubiti. Iubesc pe cei care iubesc sa zambeasca. Iubesc pe cei care iubesc sa se joace "Nu am aripi de înger,dar nici inimă de piatră. Nu sunt diamant,dar strălucesc în ochii celor care mă iubesc. Nu sunt rupt din soare,dar reflect o parte din lumina şi căldura lui. Sunt infinitul,sunt eternul...sunt pur şi simplu."

Niciun comentariu: